Hvordan administrerer jeg medlemmernes til- og afmelding til aktiviteter?

Hvem kan administrere til- og afmelding?

- Som træner kan du tilmelde, afmelde osv. hvert enkelt medlem/andre trænere på holdet til alle aktiviteter på holdet


- Hvert medlem tilmelde/afmelde sig selv


- En forældreprofil kan tilmelde/afmelde sine tilknyttede profiler


Gå til Kalender og den specifikke aktivitet

  1. Tilgå aktiviteten via  eller  I bunden af skærmen 
  2. Tryk på  nederst til højre
  3. Tryk på  Administrer tilmeldinger

Du får nu vist disse kategorier, såfremt aktiviteten er oprettet med tilmeldingstypen "Normal":

  • Tilmeldte
  • Afmeldte
  • Til rådighed
  • Ej tilkendegivet


Bemærk: Der findes også kategorierne Udvalgt og Til rådighed, såfremt man opretter aktiviteten med en af disse tilmeldingstyper


Her kan du nu foretage en handling på vegne af medlemmet - eksempelvis ved navneopråb, når I møder op til kampstart/træning. Det vil sige, at du ud for medlemmets navn kan klikke på:


  = Tilmeld personen til aktiviteten

  = Afmeld personen til aktiviteten

  = Meld personen som ej tilkendegivet til aktiviteten 

  = Meld personen til rådighed til aktiviteten

 = Udvælg personen til aktiviteten


Når du har valgt dine handlinger, afslut med den grønne knap Gem.



Herefter vil aktiviteten vise, hvem der står som tilmeldt, afmeldt, ej tilkendegivet osv.

Læg mærke til, at der også står, hvornår personen er blevet/har tilmeldt sig, afmeldt sig mm.





Der findes ikke noget svar på dette spørgsmål, som er relateret til brugen af Holdsport fra en computer.
Var denne artikel brugbar?
1 af 8 synes dette var brugbart

Klar til at komme i gang?

Udforsk Holdsport, eller opret en konto med det samme og begynd at administrere din klub. Du kan også kontakte os for at få hjælp til opsætningen af din klub.
Hvad koster det?
Hvilke behov har din klub? Basis eller PRO abonnement?
Priser
Funktionsoversigt
Ingen 2 klubber er ens. Vores funktioner dækker dine behov.
Funktionsoversigt