OPDATERET! U1-U2 & Ungdom Øvet -Tilmeld jer til Pointstævner NU

HGI Bordtennis
23. okt. 2018

NU OPDATERET MED NØJAGTIGE SPILLEDATOER! 
ØBTU - 
Østdanmarks Bordtennis Unions pointstævner er en serie på 6 lokale bordtennis stævner (runder) fordelt hen over sæsonen som vi opfordrer alle vore begyndere til at deltage i. 

Man kan ikke være for ny til at deltage, men det er vigtigt at DU tilmelder dig lige nu, hvis du vil deltage i en eller flere af sæsonens runder i Kreds 1.

Pointstævnerne henvender sig til nye og uøvede ungdomsspillere, som herigennem får en mulighed for at komme ud og prøve kræfter med spillere på samme niveau fra andre klubber.
Så godt som alle vore nybegyndere kan derfor tilmelde sig, se uddybning af de få tilmeldingsregler nedenfor.

Der spilles efter et system hvor spillerne hele tiden vil blive reguleret op og ned, så de spiller mod andre på deres eget niveau. 

Ved første runde inddeles spillerne efter spillestyrke i puljer á 5-7 spillere. Der spilles alle mod alle i puljerne, og efter hver runde rykker nr. 1 og 2 en pulje op, og nr. sidst og næstsidst rykker en pulje ned til næste runde. Der er små præmiepokaler til vinderne fra hver pulje ved hvert stævne. 

Der afvikles 3 runder før jul og 3 runder efter jul. 

Stævnerne afvikles: 

1: Lø.10/11 kl.10.00 Lillerødhallerne, hal 4, Allerød
2: Sø.25/11 kl.10.00 Frederiksborgcentret, Hillerød
3: Sø.09/12 kl.10.00 Kignæshallen, Jægerspris
4: Lø.26/01 kl.10.00 Familiecentret Løvdal, Helsingør
5: Lø.23/02 kl.10.00 Lillerødhallerne, Hal 4, Allerød
6: Lø.09/03 kl.10.00 Frederiksborgcentret, Hillerød

Programmet for de samlede Pointstævner kan ses hos Østdanmarks Bordtennis Union (ØBTU) HER. 


Evt. ændringer vil  blive annonceret HER på HGI’s hjemmeside, samt på vores Facebookside HER (Like meget gerne FB-siden hvor der altid er aktuelle nyheder fra klubben). 


Pris: Som HGI spiller er det GRATIS at deltage, når du har indbetalt kontingent. 



VIGTIGT: Sørg for altid at møde en halv time før starttidspunktet, og meld jer til hos stævneledelsen med det samme. 

Sportstøj og indendørs sko er påkrævet og der må ikke spilles i hvide T-shirts og helst heller ikke hvide shorts. 

Man behøver ikke at deltage hver gang. Desuden gælder det at hvis en klub får nye spillere i løbet af turneringen, kan disse straks spille med. Nye spillere indsættes, hvor disse efter skøn styrkemæssigt hører hjemme. 

Når stævnerne kommer i gang kan man følge med i resultaterne på ØBTU’s hjemmeside.


Pointstævnerne afsluttes med et finalestævne, som afvikles i Valbyhallen i weekenden 30.-31. marts 2019. Betaling og tilmelding til dette finalestævne i ØBTU's Superweekend er separat, og foretages af spilleren selv via Bordtennisportalen

Forældrene opfordres til at ringe sammen inden runderne, og gerne koordinere kørslen. Kontaktpersonen vil sørge for at sende beskeder ud via Holdsport, og stå for afholdelsen i HGI Hillerød Bordtennisklub. HGI vil endvidere sørge for at en træner tager med ud til så mange pointstævner som muligt. 

Hvem kan deltage:

Pointstævnerne er kun åbne for drenge-, yngre drenge- og puslingespillere, alle kvindelige ungdomsspillere samt nye herre juniorspillere (se aldersinddelingsskema HER).
Faste spillere på turneringshold kan ikke samtidig deltage i pointstævnerne (dette gælder dog ikke for
puslingespillere).
Se evt. turneringsreglementets § 26 omkring reglerne for deltagelse i pointstævnerne. 

Jeres kontaktperson i HGI som spillerne bedes tilmeldt til er: 

Helle Brodersen, Mobil 61661209, e-mail: Helle@3450.dk 

I bedes ved tilmelding angive følgende oplysninger: 

Spiller Navn  Adresse 

Telefon 

Født dd-mm-yyyy 

E-mail 



Tilmelding til Helle hurtigst muligt, da det er vigtigt at Helle kan sikre, at alle spillere har den nødvendige licens

Der er som nævnt ingen egenbetaling for sæsonens 6 runder idet startpengene på 50 -75 kr. betales af klubben som en del af dit klubkontingent, hvorfor du bedes have indbetalt dette inden tilmelding. 

AF: Helle Brodersen / Louis de Voss.

Klar til at komme i gang?

Udforsk Holdsport, eller opret en konto med det samme og begynd at administrere din klub. Du kan også kontakte os for at få hjælp til opsætningen af din klub.
Hvad koster det?
Hvilke behov har din klub? Basis eller PRO abonnement?
Priser
Funktionsoversigt
Ingen 2 klubber er ens. Vores funktioner dækker dine behov.
Funktionsoversigt