Generalforsamling 2025
Det er tid til at tage et kig på året der er gået, foreningens status og gøre klar til endnu en sæson.
Vi skal have valg til bestyrelsen & høre mere om den nuværende bestyrelses tanker om fremtiden.
Kasper & Katrine er begge på valg til dette års bestyrelse. Begge ønsker genvalg.
SKAL DU VÆRE MED I BESTYRELSEN?
Vi ønsker at finde 1-2 profiler yderligere til bestyrelsen eller til et underudvalg.
Vi søger bl.a. DIG som har erfaring eller kendskab til:
- Brugen af sociale medier og som gerne vil hjælpe med en øget tilstedeværelse & forbedret kommunikation til medlemmer
- At søge funding &/eller at lave sponsoraftaler som kan hjælpe os med at søge midler hjem
- General planlægning & koordinering som kan hjælpe med vores sæsonplanlægning og/eller at arrangerer foreningsarrangementer
I bestyrelsen mødes vi en gang i måneden. Det er typisk en hverdagsaften fra kl. 19-21.30 og mellem møderne har man så opgaver inden for sit tovholder område, hvoraf ovenstående er de områder, vi mangler profiler til at varetage.
Vil du høre mere om bestyrelsens arbejde så kontakt Katrine på 60194228 eller på info@ikastgymnastikforening.dk.
DIN STEMMER HAR BETYDNING
Det er på generalforsamlingen at du kan stille spørgsmål til bestyrelsen, komme med ideer og indspark.
Det er også her at vi som bestyrelse tager pulsen på interessen for en gymnastik forening.
Indkomne forslag til dagsordenen skal være os i hænde senest 5. februar.
Den generelle dagsorden:
- Valg af dirigent og stemmetæller
- Aflæggelse af beretning
- Fremlæggelse af det reviderede regnskab
- Behandling af indkomne forslag
- Næste års arbejde
- Valg af bestyrelsesmedlemmer og eventuelle suppleanter i henhold til § 5
- Valg af revisorer og revisorsuppleant i henhold til § 14
- Eventuelt
TILMELDING TIL GENERALFORSAMLINGEN SKAL SKE SENEST 12. FEBRUAR VIA HOLDSPORT KALENDER eller på MAIL info@ikastgymnastikforening.dk