Generalforsamling 2025
Kære Medlemmer
Hermed indkaldelse til generalforsamling i Herlev/Hjorten Håndbold
Dato: mandag den 17. marts 2025
Tid: kl. 19:00 - 21:00
Sted: Café-lokalet i Herlev Hallen
Indkommende forslag skal være formanden i hænde senest 7 dage før generalforsamlingen dvs. den 10. marts 2025 eventuelt via mail til formand@herlevhjorten.dk.
Som man kan se af dagsordenen, står vi i en situation, hvor der vil være 3 ledige pladser i bestyrelsen, heraf pladsen som formand.
Er man interesseret i en plads i bestyrelsen eller blot overvejer det, opfordrer vi til, at man inden generalforsamlingen kontakter foreningen enten via info@herlevhjorten.dk eller via kontaktoplysninger på nuværende bestyrelsesmedlemmer, som kan ses på foreningens hjemmeside www.herlevhjorten.dk.
Der vil blive budt på sandwich, kaffe/te og sodavand. Ønsker man en sandwich er tilmelding nødvendigt, hvilket sker via aktiviteten Generalforsamling, som findes i kalenderen i Holdsport.
Ønsker man ikke sandwich, er det ikke nødvendigt at tilmelde sig.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen i Herlev/Hjorten Håndbold
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Bestyrelsens beretning v. formanden
3. Årsregnskab
4. Budget
5. Kontingent
6. Indkomne forslag
7. Valg
A) Valg til bestyrelse:
- Formand (vælges ulige år): Jerome B. Cazal – Genopstiller ikke
- Kasserer (vælges lige år): Hanne Holm Lautrup – Ikke på valg
- Medlemsadministrator (vælges ulige år): Carsten Kjeldsen – Genopstiller ikke
- Bestyrelsesmedlem (vælges lige år): Charlotte Baagø Madsen – Ikke på valg
- Bestyrelsesmedlem (vælges lige år): Finn Nørregaard – Ikke på valg
- Bestyrelsesmedlem (vælges ulige år): Selina Holmer – Genopstiller
- Bestyrelsesmedlem (vælges ulige år): Åben position for 2-årig periode
B) Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen (vælges for 1-årig periode)
C) Valg af revisor og 1 revisorsuppleant. (vælges for 1-årig periode)
8. Eventuelt