Amager Atletik Club søger administrativ medarbejder

Amager Atletik Club
15. maj. 2024

Deltidsstilling med tiltrædelse hurtigst muligt


Ved du hvad der skal til for at drive en succesfuld forening og har du kompetencerne til både at sætte initiativer i gang og følge dem til dørs? 

Amager Atletik Club er en forening, som holder til på Tårnby Stadion. Vi har 240 medlemmer fra 3 år og op efter. Klubben er kendetegnet ved en stor børne- og ungdomsafdeling og et stærkt socialt fællesskab. Vi har både atletik, løbetræning og funktionel træning på programmet.

Klubbens træning drejer sig primært om den store børne- og ungdomsafdelingen, en stor gruppe af voksne, der træner mellem-/langtræning, og motionsløbere. Generel for al træning er, at der skal være plads til alle, og at det skal være sjovt. Vi tror på, at de sociale fællesskaber og den gode stemning fastholder de aktive. Mange aktive giver et godt træningsfællesskab, hvor der er plads til udvikling. Klubben oplever stor opbakning fra de meget aktive atleter (og tilhørende forældre), når klubben afvikler atletikstævnet Tårnby Games og serieløbet Christianshavnermilen. 

Vi søger en administrativ medarbejder, som kan være med til at sikre klubbens daglige drift i tæt samarbejde med bestyrelsen. Du spiller en afgørende rolle i forhold til medlemskontakten og samarbejdet med vores mange dygtige trænere. Derfor er det vigtigt, at du er imødekommende og løsningsorienteret. 

I klubbens bestyrelse og administration er der de sidste år gennemført et generationsskifte, hvilket betyder, at en del administrative opgaver er blevet moderniseret. Det vil derfor være en fordel, hvis du har kendskab til Holdsport, men ikke et krav. 


Dine vigtigste opgaver vil være

  • Medlemsservice og kontakt via mail og telefon
  • Samarbejde med klubbens trænere om drift af hold og aktiviteter
  • Tilmelding til stævner, kurser oa.
  • Tovholder for mindre stævner og sommerskole for børn
  • Samarbejde med Tårnby kommune om blandt andet faciliteter og kontakt til kommunens skoler
  • Kommunikation internt og eksternt, så Amager Atletik Club er tydelig og synlig for medlemmer og i lokalmiljøet


Din profil er

  • Du brænder for idræt, fællesskaber og foreningsliv
  • Du er imødekommende og god til at finde løsninger
  • Du arbejder struktureret og har let ved at koordinere med andre
  • Du er dygtig til både mundtlig og skriftlig kommunikation
  • Du er god til at holde overblikket; også når der er mange forskellige opgaver
  • Du sørger altid for at opgaverne kommer i mål


Praktiske oplysninger

Stillingen er med et gennemsnit på 15 timer ugentligt. Der vil være sæsonudsving, hvor jobbet kræver flere timer om ugen, mens der på andre tidspunkter vil være behov for færre timer.

Alt efter din profil kan der være mulighed for at jobbet suppleres med timer som træner i klubben. 

Du bliver ansat i klubben og vil referere til bestyrelsen, som du også vil have et tæt samarbejde med i det daglige.

Læs mere om Amager Atletik Club på www.amageratletik.dkhttps://www.facebook.com/profile.php?id=100063476320097 eller instagram: amageratletik. 

Vi har desværre ikke noget klubhus, så dit daglige arbejdssted vil være hjemmefra. Det vil dog være godt, hvis du også opholder dig på stadion indimellem, når der er træning. 


Ansøgning Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til Elisa Thyrsted på tlf. 29 83 34 42 eller på email til amageratletikclub@gmail.com.    

Ansøgningen sendes senest 1. juni 2024 på email amageratletikclub@gmail.com. Samtaler afholdes løbende.

Klar til at komme i gang?

Udforsk Holdsport, eller opret en konto med det samme og begynd at administrere din klub. Du kan også kontakte os for at få hjælp til opsætningen af din klub.
Hvad koster det?
Hvilke behov har din klub? Basis eller PRO abonnement?
Priser
Funktioner
Ingen 2 klubber er ens. Vores funktioner dækker dine behov.
Funktioner